úterý 22. prosince 2015

Vánoce v červnu

Povím vám něco o mé spolužačce Hildegardě. Je to ten typ člověka, kterého najdete snad v každé skupině lidí... bohužel...

Hilda je věčně mimo. Tak strašně mimo, že si to snad ani nedokážete představit. Dám vám příklad Hildina typického chování:
Včera jsme byli se třídou v kině. Mezitím, co jsme byli všichni zabrání do velmi inteligentního rozhovoru o filmu, na který jsme se chystali, zničehonic Hilda pronesla: "Vánoce vlastně oslavují narození dítěte, které se narodilo v červnu...". Krom toho, že to bylo absolutně mimo vzhledem k tomu, že jsme se chystali na film Aldabra, trošku jsem pátrala...no, dobře, klikla jsem na první stránku, co mi vyjela na googlu, ale upřímně - když už ani Wikipedie neví, kdy se narodil Ježíš Kristus, proč by měla vědět právě naše Hilda?

V tlačenici do kinosálu jsme kromě metafyziky stihli probrat dnešní den, přičemž  jsme se všichni shodli na tom, že začínáme v 9.00. Naše domněnka nám byla následně potvrzena i po skončení filmu našimi kantory...během 10 minut se Hilda stihla každého v místnosti zeptat v kolik zítra začínáme...

Krom toho se Hilda vyžívá v "čundrech" a podobných věcech. Mně je to jedno, ať si ve svém volném čase dělá, co chce, jenže Hilda neustále vypravuje své historky. Po tom, co začne vyprávět jak šli 4 hodiny lesem, zakončí historku větou typu: "A pak jsem šlápla do bahna", následně dvakrát za sebou neuvěřitelně rychle nasaje a vydechne vzduch a pět minut na vás zůstane zírat s otevřenou pusou.

Když o tom tak přemýšlím, Hilda není v každé skupině lidí, Hilda je unikát... Ne, a teď vážně, Vánoce by se měly přesunout na červen...

4 komentáře: